Nieuwsupdate #1: Mededelingen vanuit het bestuur

Als bestuur vinden wij het belangrijk om jullie regelmatig bij te praten. We gebruiken hiervoor de nieuwsberichten op de website, in de LISA app en via onze social media kanalen Facebook en Instagram. Daarnaast brengen we een aantal keer per seizoen een nieuwsupdate uit met daarin belangrijke mededelingen vanuit het bestuur. Hierbij de eerste van dit seizoen.

Update coronamaatregelen
Zodra er meer informatie beschikbaar is, plaatsen we deze direct op onze website.

Waar moet ik aan denken? Bekijk hier het bericht van de KNHB of het nieuwsbericht over het corona toegangsbewijs.

Verduurzaming licht op de club!
Medio november worden alle lampen vervangen door led verlichting. De investering door ons, en deels door de gemeente, verdienen we binnen een aantal jaren terug.

Statuten aanpassen – KNHB
Op de ALV van 21 juni 2021 hebben we uitgelegd dat de statuten gewijzigd moeten worden door een nieuwe bindingsmodel van de KNHB. Een handige bijkomstigheid is dat tegelijkertijd de verplichte aanpassingen in verband met de invoering van de Wet Bestuur Toezicht Rechtspersonen (WBTR) per 1 juli 2021 én de mogelijkheid voor het houden van een digitale ledenvergadering in de statuten kunnen worden opgenomen. Zodra de concept-statuten zijn opgesteld, én zijn goedgekeurd door KNHB, stellen wij de statuten voor in de ALV. We verwachten dat dit begin 2022 zal plaatshebben.

Nieuw in de bar
We hebben sinds kort 0,0% bier van de tap en speciaalbier. Beide bieren schenken we alleen op de tijden dat er alcohol geschonken mag worden. Vrijdag vanaf 16 uur, zaterdag vanaf 14.30 uur en zondag vanaf 12 uur.

Vacatures
Ook bij ons geldt vele handen maken licht werk. We zoeken vrijwilligers voor de technische commissie (TC). Wil je je aanmelden? Dat kan via [email protected].
Ook voor de bardienst hebben we nog mensen nodig. Heb jij nog geen bardienst gedraaid? Meld je dan nu aan via de LISA app. Ga naar >> meer >> plan uw dienst. En kies een tijdstip waarop je komt helpen.

Belangrijke data (wijzigingen voorbehouden)
26 november   Pietentrainingen (alle F/E jeugd mag verkleed naar de training komen)
21 januari       Nieuwjaarsborrel
voorjaar 2022 Back to the 80’s (voor alle leden van 18 jaar en ouder en rekeninghoudend met de geldende corona-maatregelen)