In het zonnetje

Tijdens de laatste Algemene Ledenvergadering hebben we twee leden in het zonnetje gezet.

Ondanks een lastig seizoen van vorig jaar hebben we de Rinus van der Heijden wisselbeker uitgereikt aan Tijn Wolfert. Al jaren levert hij een positieve bijdrage aan de club. Jarenlang stond hij op de mooie Rabo banner die op de club hing. Ook is hij heel actief met fluiten en training geven. Dit doet hij op een positieve manier met veel enthousiasme en energie. Een goed voorbeeld van iemand die al vanaf de F-jes lid van onze club is. We hopen dat hij nog lang blijft.

Nog een vrijwilliger waar we trots en zuinig op moeten zijn is Jan van de Meijden. De statistieken van Jan gaan ver terug. Niet terug te vinden zo ver. Maar Jan is iemand met een groot clubhart. De club is hem veel dank verschuldigd en benoemde hem tijdens de Algemene Ledenvergadering tot lid van verdienste.

Als jeugdspeler begonnen, uiteindelijk keeper geworden van Heren 1 (1e klasse notabene) en daarna via een kleine niet onverdienstige uitstap naar Hopbel weer terug naar de Dommel. Waar hij al vele jaren het doel van Veteranen A verdedigd.

Ook is Jan al vele jaren actief als materiaal man, terrein man en heeft jarenlang keepers getraind.