De jeugd mag de regio weer in...

De komende 3 weekenden gaat de jeugd nog de regio in. Alle informatie hierover staat inmiddels in de LISA App. Fijn dat dit weer kan en dat we toch nog zo het seizoen kunnen afsluiten.

Dit betekent ook dat het clubhuis en het terras weer opengaan voor spelers en begeleiders. Helaas is het overige publiek nog niet toegestaan. De exacte spelregels maken we nader bekend. Het doel is om het weer gezellig te maken met alle verschillende teams van clubs uit de regio die we mogen ontvangen.

Als bestuur willen we alle trainers, coaches en TC leden bedanken voor alle extra inzet in de afgelopen maanden. Mede door jullie inzet en de positieve instelling van alle spelers was het toch elke zaterdag een feestje om iedereen fanatiek te zien hockeyen.
In vele opzichten starten we dus deze week weer een aantal zaken op, zoals bardiensten, coronadiensten, rijden, fluiten etc. Wij zouden alle ouders daarom dan ook willen vragen om, in welke vorm dan ook, hun steentje bij te dragen (en plan je het een beetje slim, dan kun je ook de wedstrijd van je zoon of dochter zien). De diensten staan in LISA en mogelijk komen er via coaches nog verzoeken om bijvoorbeeld te rijden.

Vele handen maken licht werk, bedankt alvast!
Bestuur MHC De Dommel