Nieuw sponsorcontract en belangrijke informatie voor leden

Beste leden,

We zijn verheugd om aan te kondigen dat onze club een nieuw sponsorcontract heeft afgesloten voor de komende 6 jaar met onze trouwe sponsor en retailer "Teun van Pelt in combinatie met Indian Maharadja”. Dit contract brengt verschillende voordelen met zich mee voor jullie als leden:

1) Samenwerking met Sponsor en Retailer:

·      Clubtenue: We blijven samenwerken met onze huidige sponsor en retailer voor het clubtenue. De winkel blijft gevestigd op de club, wat betekent dat jullie gemakkelijk toegang blijven houden tot alle benodigde kleding en accessoires.

·      Korting: Als lid van MHC De Dommel krijg je 10% korting op de kleding bij de retailer. Daarnaast, als je met je team een gezamenlijke bestelling plaatst, wordt de korting zelfs verhoogd naar 15% (exclusief de bedrukking van de kleding).

·      Ondersteuning van de club: Bij teambestellingen gaat er bovendien een bedrag vanuit de retailer naar de club. Hiermee ondersteun je als lid direct de club, wat een mooie manier is om bij te dragen aan onze gezamenlijke doelen. Het is dus zeker de moeite waard om hierover na te denken met je team.

·      Sponsormogelijkheden: Er blijft ook de mogelijkheid om zelf sponsoren te zoeken voor op het tenue of op andere kleding. Let wel, voor het clubtenue geldt dat dit geen andere sportzaak mag zijn. Als jouw team geïnteresseerd is, kun je zoals gebruikelijk contact opnemen met onze retailer via [email protected] of telefonisch via 073-6139723.

2) Vrij te Besteden Bedrag:

·      Jaarlijks ontvangt de club voortaan een vrij te besteden kleding bedrag vanuit de sponsor, wat kan worden ingezet voor diverse teams. Dit bedrag is in tegenstelling tot de oude overeenkomst niet meer voor specifieke teams maar kan voor alle teams worden ingezet. Daarnaast hebben we een bedrag ter beschikking voor de aanschaf van keepersmaterialen. Ook dit jaar kunnen we hiervan gebruikmaken.

·      Ieder team mag in principe aanspraak maken op een bijdrage uit het kleding bedrag; de uiteindelijke toekenning is aan de sponsorcommissie en aan het bestuur om het jaarlijkse bedrag eerlijk verdeeld te krijgen. Dit zijn de belangrijkste voorwaarden om mee te doen:

o   Het betreft de aanschaf van een clubtenue of trainingspakken voor het hele team

o   De aanschaf heeft een verkoopwaarde van tenminste EUR 1.000 en maximaal EUR 2.500 euro inclusief drukkosten

o   De insteek is dat elk team bij de aanschaf van een clubtenue of trainingspakken ook zelf een bijdrage dient aan te brengen. Het team ontvangt 50% voor de aanschaf van de club, en 50% wordt bijgedragen vanuit het team of teamsponsoren. Deze teamsponsoren regelt het team zelf

o   Elk team mag 1 keer in de 2 jaar aanspraak maken, om het budget zo eerlijk mogelijk over alle teams verdeeld te krijgen

o   Alle kleding waaraan de club een bijdrage levert blijven bij de teams, zodat we er zo lang mogelijk mee kunnen doen. Afgelopen jaar hebben we 8 teams zo in het nieuw kunnen steken.

o   Wil je hier gebruik van maken meld je aan zo spoedig mogelijk aan bij de sponsorcommissie.

Bij vragen of interesse in de mogelijkheden kunnen jullie uiteraard altijd contact opnemen. Bij vragen graag een mail naar [email protected] of [email protected] .

Met sportieve groet,

Sponsorcommissie MHC de Dommel