Update Club van 100

28-5 Nieuws Namens de sponsorcommissie willen we jullie graag op de hoogte houden van de dit jaar opgerichte Club van 100.
We zijn blij te melden dat we inmiddels 40 leden hebben verwelkomd in de Club van 100. Deze betrokkenheid en financiële steun zijn van grote waarde, we willen dan ook iedereen die heeft bijgedragen aan deze Club van 100 hartelijk danken voor deze financiële bijdrage. Dankzij jullie donatie kunnen we nieuw terrasmeubilair aanschaffen en een start maken met het aanpassen van de keuken.
Bij de Club van 100 hoort traditiegetrouw ook een bord met vermelding van namen van alle Club van 100-leden. Dit bord is een blijvend eerbetoon aan alle leden van de Club van 100. Het bord hangt in ons clubhuis.
We willen graag nog meer leden verwelkomen in de Club van 100. Met elke nieuwe donatie kunnen we verder investeren in de verbetering van onze faciliteiten. Als jullie vrienden, familie of collega's kennen die willen bijdragen, deel dan gerust deze boodschap of neem contact op via [email protected]
Geïnteresseerd in andere sponsoring? Neem dan ook eens een kijkje in ons sponsorplan op mhcdedommel.nl
Samen kunnen we op deze manier onze hockeyclub blijven verbeteren. Nogmaals hartelijk dank voor jullie steun en inzet.
Met sportieve groet,

Sponsorcommissie MHC de Dommel