Met grote verslagenheid

Met diepe droefheid moeten wij jullie mededelen dat Elwin Matthijsse vandaag is overleden. Zijn jarenlange toewijding en inzet voor onze hockeyclub, eerst als speler, later als trainer/coach, TC lid, scheidsrechter en actieve bijdrage aan het accommodatie beheer, hebben een enorme waarde gehad voor onze club.

We willen onze mede-clubgenoten Yvonne, Lucas, Puck en Kiki, familie, vrienden en iedereen om hem heen, via deze weg heel veel sterkte wensen.

Door deze trieste gebeurtenis hebben we als bestuur besloten om alle geplande activiteiten van dit weekend af te gelasten. Dit zowel voor thuisspelende teams, alsook voor teams die buiten MHC De Dommel een activiteit gepland hadden staan.

We willen jullie verzoeken om de familie de tijd te gunnen om dit verlies te verwerken en zullen op een later tijdstip, in overleg met de familie, meer informatie verstrekken over eventuele herdenkingsbijeenkomsten of andere manieren waarop we als club Elwin zullen herdenken.

Met oprechte deelneming,

Namens het bestuur,