Inschrijven voor bardiensten

Het seizoen staat op het punt van beginnen. Lekker weer hockeyen en/of langs de lijn naar onze kinderen kijken.

Voor de bardiensten hebben we jullie hulp weer nodig!
We willen jullie daarom vragen om je voor bardiensten in te schrijven.

We verwachten dat ieder juniorenteam maar 10 bardiensten per seizoen hoeft te draaien en 5 diensten per jongste-jeugdteam (dit i.v.m. minder spelers per team).
Dus plan in,  overleg onderling en deel het in je app-groep(en) wie een bardienst gaat inplannen. Dit kan al vanaf 16 jaar! Een bardienst draai je altijd samen met een ervaren kracht.

Hoe schrijf ik me in?
Elke competitie zaterdag hebben we  5 personen nodig en op vrijdag 2 personen.
De tijden zijn reeds zichtbaar in het schema in LISA.

Via de website:
  1. Log in op LISATeam op je account (of van je kind)
  2. Klik vervolgens op ‘Club’ in de bovenste rode balk
  3. In het menu dat dan opent klik je op ‘Diensten’
  4. Je ziet welke diensten er zijn. Klik vervolgens op ‘inplannen’ om gekozen dienst voor jezelf in te plannen. Je ziet daarna direct jouw naam in het rooster staan.
  5. De bardienst vind je terug in de agenda in de LISA App.
Via de LISA App op de telefoon:
  1. Ga naar het kopje ‘Meer’ op je account  (of van je kind)
  2. Kies voor ‘Plan uw dienst’ en kies een datum en tijdstip
Let op! Indien je meerdere kinderen hebt die hockeyen schrijf je dan in op het account van het kind waarvoor je de dienst draait. Deze naam is dan zichtbaar in LISA. We kijken of er over alle teams evenredig diensten worden gedraaid. Bij meerdere kinderen kan het dus zijn dat je meerder diensten draait.

Op de diensten die open blijven staan delen we zelf mensen in, het kan dan dus zijn dat je op korte termijn een dienst toebedeeld krijgt. Dus plan jezelf zo snel mogelijk in.

Leden/ouders die coachen, training geven of actief zijn in een commissie zijn hiervan vrijgesteld.

Graag zouden we ook een lijst hebben van reservemensen
Zodat we die kunnen bellen zodra iemand zich ziek meldt of wil je je meer inzetten voor de bar. Wil je hier voor opgeven? Mail naar [email protected]

Namens het bestuur en de barcommissie alvast bedankt voor jouw medewerking.

Hester Gallé en Miranda Verbiest