Voor alle vrijwilligers van seizoen 21/22 én 22/23

Beste vrijwilliger (in spe),

'Zonder vrijwilligers geen vereniging'. Jij als vrijwilliger maakt dat onze club kan functioneren zoals dat nu gaat en dat tot plezier en genoegen van onze leden.
Dat is onbetaalbaar!

Het bestuur wil jou bedanken voor deze enorme inzet en nodigt jou als vrijwilliger van onze club uit om op vrijdag 9 september a.s. voor een BBQ. De BBQ begint om 18.30 uur. Ook de vrijwilligers voor aankomend seizoen zijn welkom!

Graag ontvangen we een aanmelding, zodat we de BBQ kunnen verzorgen. Stuur voor 5 september een mailtje naar: [email protected].

Mochten er dieetwensen zijn, horen we dat ook graag.

Vele handen maken licht werk. We zijn rijk met onze vrijwilligers, maar het zijn er niet genoeg. Mocht je nog iemand kennen die iets wil doen, verwijs hen dan naar onze site of naar het bestuur!

Hartelijk dank en tot de 9e wellicht!

Met vriendelijke groet, het bestuur van MHC De Dommel