Corona update 27 november

27-11 Nieuws -->We krijgen veel vragen van ouders/spelers over (het vervoer naar uit)wedstrijden, zaalhockey en trainingen.

Alhoewel sporten uiteraard erg belangrijk is, zijn we ons ook bewust van de oplopende besmettingen. Naar aanleiding van de persconferentie van 26 november nemen we onze verantwoordelijkheid en hebben het onderstaande besloten:

· Geen buitentrainingen meer in november en december (ook niet op tijden voor 17.00 uur).

· Veldwedstrijden in het weekend gaan door, zolang deze om 17.00 uur zijn afgelopen. Dit geldt vanaf zondag 28 november. Net als in ons vorige bericht, is ieder team vrij om onderling afspraken te maken bij uitwedstrijden m.b.t. het vervoer.

· Geen doordeweekse zaaltrainingen de komende weken. Zaalhockey op zaterdag en zondag, mits het om 17.00 uur is afgelopen, gaat door. Schema volgt aankomende week.

Na drie weken kijken we wat er mag en hoe we hiermee om gaan.

Het is en blijft van groot belang dat we ons allemaal aan de geldende regels houden. Zoals 1,5 meter afstand, het mondkapje op waar het moet en controle van het coronatoegangsbewijs: als we willen blijven sporten, is het van groot belang dat we dit blijven naleven.

We willen je hartelijk danken voor je begrip,

namens het bestuur en de TC