Aanmelden Jongste Jeugd zaalhockey seizoen 2021-2022

18-10 Nieuws Dit bericht is bestemd voor coaches, ouders, verzorgers, jongens en meiden van de E en F jeugd

Jullie zijn alweer bijna 2 maanden bezig met het veldhockeyseizoen en wij zijn ook dit jaar weer bezig om tijdens de winterstop, voor de jongens en meiden van de E en F, zaalhockey te organiseren.

We organiseren trainingen/wedstrijdjes in zaal de Theereheide (Eikenlaan, St. Michielsgestel) op de zaterdagochtenden/begin middagen. Ieder team krijgt volgens een schema een aantal zaaltrainingen en onderlinge wedstrijdjes. Hetschema zal zo spoedig mogelijk na sluiting inschrijving bekend gemaakt worden! De trainingen zullen afwisselend plaatsvinden vanaf zaterdag 11 december 2021 tot en met zaterdag 12 februari 2022 m.u.v. 25 december 2021 en 01 januari 2022.

De jongens en meiden kunnen zich via de Dommelsite op hun eigen profiel aanmelden. Dit kan tot en met 14 november.

• Log in met je lidnummer en persoonlijke wachtwoord via de ‘’inloggen’’ button aan de rechter bovenzijde op de homepage (als je je wachtwoord niet meer weet, volg dan de link onder het Dommel logo.
  • Na het inloggen kom je in je eigen overzicht.
  • Rechts onderaan staat ‘’Evenementen’’ en daaronder het evenement ’Zaalhockey …….’’. Daar moet je vervolgens op klikken.
  • Er verschijnt vervolgens een nieuwe pagina (met eventueel diverse zaalhockeyteams/-groepen). Onderaan naast een lichtgrijs shirt staat ‘’onbekend’’. Daar klik je op en je bent aangemeld (nogmaals erop klikken en je bent afgemeld). Indien wenselijk kun je er een opmerking bij plaatsen.
  • Het kan zijn dat het een dag duurt voordat de aanmelding zichtbaar is in de app.

Iedere aanmelding wordt automatisch gekoppeld aan de administratie t.b.v. het innen van de contributie. Bij eventuele annulering door de bond, de gemeente dan wel de club tot 4 weken vóór aanvang van de zaalcompetitie, wordt er geen zaalcontributie geint. Bij eventuele latere annulering bepaalt het bestuur de hoogte van de contributie naar rato.

Het kan zijn dat het een dag duurt voordat de aanmelding zichtbaar is op de app. Iedere aanmelding wordt automatisch gekoppeld aan de administratie t.b.v. het innen van de contributie (de kosten bedragen €25,-). Via de aanmelding worden in januari de kosten van het zaalhockey afgeschreven van uw rekening.

Een zaalhockeystick is niet verplicht, wel gympen voor in de zaal, scheenbeschermers en een bitje! Op de zaterdagochtend, tijdens de trainingen/wedstrijdjes, verwachten wij dat er per team minimaal één ouder of coach aanwezigis. Op het trainingsschema geven we dit ook nog aan.

Wij wensen iedereen veel plezier bij het zaalhockey!

Jenny en Gilian (06-50614817)