Inschrijven voor bardiensten (verplicht voor elke team)

Het seizoen is weer gestart en we zijn ook heel blij dat onze bar in het clubhuis weer open mag. Daar hebben we natuurlijk wel jullie hulp bij nodig!
We willen jullie daarom vragen om je voor bardiensten in te schrijven.

Vanaf dit seizoen wordt het verplicht dat ieder team mensen levert voor het draaien van bardiensten gedurende het seizoen
Het verplicht invoeren van een aantal bardiensten per team is vanwege het feit dat er onvoldoende mensen een bardienst wilde draaien.
Dit komt neer op ongeveer 10 bardiensten per junioren/senioren team per seizoen en 5 diensten per jongste jeugd team.(dit ivm minder spelers per team).

Aan jullie; leden junioren (16+) en senioren en ouders (van jeugdleden jonger dan 16) dus het verzoek om in onderling overleg per team af te stemmen wie een bardienst gaat doen. We hopen zo dat we de bardiensten snel rond krijgen. Als dat niet het geval is, delen we zelf mensen in op de diensten die open blijven, het kan dan dus zijn dat je op korte termijn een dienst toebedeeld krijgt. Dus plan jezelf zo snel mogelijk in, het seizoen staat op punt van beginnen.

Leden/ouders die coachen, training geven of actief zijn in een commissie zijn hiervan vrijgesteld. Een bardienst draai je altijd samen en in overleg met een ervaren kracht.

Elke competitie zaterdag hebben we 8-10 personen nodig
De tijden zijn zichtbaar in het schema in LISA.

Ook voor de vrijdag en zondag hebben we mensen nodig
Deze tijden zijn ook in LISA zichtbaar.

Inschrijven via de website:
1.Log in op LISATeam op je account (of van je kind).
2.Klik vervolgens op ‘Club’ in de bovenste rode balk.
3.In het menu dat dan opent klik je op ‘Diensten’.
4.Je ziet welke diensten er zijn. Klik vervolgens op ‘inplannen’ om gekozen dienst voor jezelf in te plannen. Je ziet daarna direct jouw naam in het rooster staan.
5.De bardienst vind je terug in de agenda in de LISA App.

Inschrijven via de LISA App op de telefoon:
1.Ga naar het kopje ‘Meer’ op je account  (of van je kind).
2.Kies voor ‘Plan uw dienst’ en kies een datum en tijdstip.

De eerste helft van het wedstrijdschema is bekend, deze diensten kunnen ingevuld worden. Zodra de rest van het schema bekend is, vragen we de resterende diensten in te vullen. Ben je ouder en heb je meerdere kinderen die hockeyen? Let er dan even op dat je inschrijft op naam van het kind van het team waar je de bardienst voor gaat doen.

Je kan ook aanmelden voor de reservelijst
Graag zouden we ook een lijst hebben van reservemensen die we kunnen bellen zodra iemand zich ziek meldt. Of wil je je meer inzetten voor de bar en wil je je hier voor opgeven? Mail dan naar [email protected].

We hebben jou als vrijwilliger in de bar nodig en proberen het zo makkelijk en leuk mogelijk te maken.

Namens het bestuur en de barcommissie alvast bedankt voor jouw medewerking.