Trainen bij MHC De Dommel: Corona regels

Trainen bij MHC De Dommel: Corona regels

- iedereen houdt zich minimaal aan de RIVM-richtlijnen en zowel buiten als binnen het MHC de Dommel complex, dus ook op het veld!, minimaal 1,5mtr afstand tot een ander!

- kleedkamers en kantine zijn helaas gesloten. Het is de bedoeling om direct na de training het complex te verlaten.

- (Jongste) jeugdteams mogen zonder beperkingen trainen en intern binnen de vereniging onderlinge wedstrijden spelen. Zij mogen geen competitie spelen.

- Jongeren en jong volwassenen t/m 26 jaar mogen in teamverband trainen en binnen de vereniging onderling wedstrijden spelen. Zij mogen geen competitie spelen.

- Senioren van 27 jaar en ouder mogen vanaf 16 maart in groepjes van maximaal vier personen trainen.

·         Deze 4 personen  houden minimaal 1,5mtr onderlinge afstand.

·         Zij mogen geen onderlinge wedstrijden of competitie spelen.

·         per half veld mogen maximaal 8 personen trainen, dus 2 koppels. (Voor veld 3 en veld 4 geldt dat er maximaal 8 personen per veld mogen trainen).

·         de koppels onderling houden minimaal een afstand van 5mtr om zo duidelijk onderscheid te houden op het (half)veld

- het aanvragen van een training dient bij voorkeur zo vroeg mogelijk, uiterlijk 24 uur voor aanvang, te gebeuren bij de TC/lijncoördinator. Pas na goedkeuring kan er tijdens het afgesproken tijdsvak en op de aangewezen velden/velddelen getraind gaan worden.

- Ga na de training zo spoedig mogelijk naar huis.

- Bij vragen[email protected]