Start goed voorbereid aan het tweede deel van de competitie

Het is bijna zover. Het tweede deel van de competitie gaat van start! De eerste trainingen op het veld hebben al plaatsgevonden en komend weekend spelen de eerste teams al hun oefenwedstrijden.

Spelregels
Hoe zat het ook alweer met de spelregels van veldhockey? Of het nu gaat om de laatste spelreglementen, de belangrijkste wijzigingen ten opzichte van vorig seizoen, briefings voor club- en bondsscheidsrechters of uitleg over de signalen. Op het YouTube kanaal van de KNHB staat een afspeellijst met video’s. Zij lichten hier verschillende spelsituaties uit geven een toelichting op bepaalde spelregels. Deze video’s zijn niet alleen interessant voor scheidsrechters. Zeker ook voor spelers, coaches én toeschouwers.

Wil je zelf ook wedstrijden fluiten? Dat kan! Stuur een mailtje naar [email protected]