24 augustus - inschrijven bardiensten van 9.00 - 16.00 uur

Beste ouders van Dommelleden,

De vakantie zit er weer op voor de kinderen en we zijn alweer gestart met het nieuwe hockeyseizoen. Vorig jaar voor de lentecompetitie zijn we voor het eerst gestart met het zelf inschrijven van de bardiensten. Dit is ons, en we hebben gehoord ook jullie, goed bevallen. Daarom willen we jullie weer uitnodigingen voor de nieuwe inschrijfdag.

Uitzondering voor deze verplichte bardiensten zijn de ouders die coachen of training geven of actief zijn in een commissie.

Zaterdag 24 augustus kun je je komen inschrijven voor een bardienst.
Deze dag spelen de Jongste Jeugd-leden en de Junioren onderlinge wedstrijden.
Van 9.00 - 16.00 uur hebben we lijsten liggen en daarbij kies je zelf welke dag en tijdstip je kan.
Je kunt eventueel ook bellen op nummer 073-5512072 om telefonisch in te schrijven.
De tijden van de bardiensten zijn van:
  • 8.15 uur tot 10.30 uur
  • 10.30 uur tot 13.00 uur
  • 13.00 uur tot 16.00 uur
  • 16.00 uur tot 18.30 uur
De bardienst houdt in dat je diverse werkzaamheden achter de bar, in de keuken of in de kantine uitgevoerd. Dit is samen en in overleg met een ervaren kracht.

We hopen dat we deze dag de bardiensten voor de rest van het seizoen rond krijgen. Als dat niet het geval is, delen wij mensen in op de plekken die open blijven.

Wij willen jullie op voorhand bedanken voor de medewerking. We willen met zijn allen dat de Dommel een plek is waar we genieten van het sporten van onze kinderen en waar we gezellig met elkaar kunnen napraten. Uiteraard onder het genot van een kopje koffie of een drankje.

We zien je graag op 24 augustus. Tot dan.

Met vriendelijke groet,

Klara Roest en Miranda Verbiest