Brief over Bardiensten

Beste ouders van Dommelleden,

Nu bijna de lentecompetitie begint willen we jullie inlichten over een nieuwe manier voor de indeling van ouders voor de zaterdag.

Misschien heb je al vaker bardienst gedraaid of misschien wordt het de eerste keer, maar in het verleden werd je hiervoor ingedeeld in principe altijd op een dag dat je kind speelt.

De Dommel is een familiehockeyclub en daarom is het beleid dat ouders van jeugdleden helpen met het ondersteunen van de bar op zaterdag.

Uitzondering voor deze verplichte bardiensten zijn de ouders die coachen of trainen geven of actief zijn in de commissies

We hebben verscheidene keren te horen kregen dat het niet fijn was dat je zonder overleg ingedeeld werd. Ook hebben we te maken hebben gehad met ouders die zich op het laatste moment afmeldde/ niet kwamen opdagen op de betreffende dag. Hierdoor gebeurde het dat wij daardoor soms alleen of met een onderbezetting stonden.

Om dit probleem in de toekomst te voorkomen willen we alle ouders van de jeugdleden uitnodigen om zich in te komen inschrijven voor de verplichte bardienst.

Zaterdag 16 maart(de eerste competitie dag) kun je je komen inschrijven voor een bardienst. Van 8.00 -14.00u hebben we lijsten liggen en kun je zelf kiezen welke dag en tijdstip je kan.

Je kunt evt ook bellen op nummer 073-5512072 om je telefonisch in te schrijven.

De tijden van de bardiensten zijn van

1.    8.15u tot 10.30u

2.    10.30 tot 13.00 u

3.    13.00 u tot 16.00u

4.    16.00 tot 18.30u

De bardienst houdt in dat er diverse werkzaamheden achter de bar, in de keuken of de kantine worden uitgevoerd. Dit zal samen en in overleg met een ervaren kracht gaan.

We hopen dat we deze dag de bardiensten voor de rest van het seizoen rond krijgen, indien dit niet het geval is zullen we mensen gaan indelen op de plekken die open blijven.

Wij willen jullie op voorhand bedanken voor je medewerking. We willen met zijn allen dat de Dommel een plek is waar we kunnen genieten van het sporten van onze kinderen en waar we gezellig met elkaar kunnen napraten over van alles en nog wat onder het genot van een kopje koffie of een drankje.

Met vriendelijke groet,

Klara Roest en Miranda Verbiest