Clubquizz op 15 maart

Het is weer tijd voor een feestje. 15 maart 2019 is het zover; de 1e editie van de Clubquizzz.

We willen graag van ieder team een groep van minimaal 6 personen, dan krijgen we een leuk clubje bij elkaar. De organisatie is in handen van de scheidsrechterscie, dus als je slim bent lees je de regels even door, maar daarmee alleen red je het niet want er komen ook andere vragen. De grote vraag is

WORDT JOUW TEAM DE WINNAAR

Hoe werkt het.

• Je meldt je aan via [email protected] en vermeld daarbij je team en de naam die het team die avond gaat dragen (bv H12/De twaalfde man), of je komt met een gelegenheidsteam, dan moeten er wel minimaal 3 leden van De Dommel in zitten.
  • De starten om 20.00 uur met een drankje.
  • om 20.30 uur begint de quizz.
  • Inschrijvingskosten zijn er niet, beter nog wij zorgen voor het eerste drankje en voor de bitterballen.
  • Aanmelden vanaf de B jeugd. (Dus B-jeugd, A-jeugd, senioren, veteranen en recreanten)

Ook al zijn er echte prijzen; we strijden natuurlijk om de eer van het slimste team.

We verwachten van elk team (vanaf de B jeugd) een afvaardiging!!!

Meld je snel aan dan kunnen wij de drank inslaan.

De Scheidsrechtercie