Nieuw DWF - opstartproblemen

6-1 De KNHB is begonnen met het nieuwe DWF. Er zijn een aantal problemen gemeld.

De gemelde problemen zijn onder meer:
  • de spelerslijsten zijn niet beschikbaar of niet compleet
  • het toevoegen van invallers of ontbrekende spelers werkt nog niet goed of niet
  • sommige coaches kunnen niet inloggen
  • het nieuwe overzicht in LISA (wedstrijdformulieren status) is soms erg traag
Deze problemen zijn gemeld en ze zijn druk bezig om een oplossing te vinden:

"Op dit moment vragen we de coaches om het na de wedstrijd nogmaals te proberen. Mocht het dan ook niet lukken, dan verzoeken we de coaches de spelers na de wedstrijd in te voeren in het opmerkingenveld zodat wij ze wel ontvangen. Het is wel aan te raden voor aanvang van de wedstrijd de scheidsrechter op de hoogte te brengen. We beseffen ons dat dit niet ideaal is, maar voor de korte termijn wel een oplossing. Ondertussen werken wij door aan het tonen van de spelers op de juiste wijze."