Oudjaarsborrel 30 december 2018

Beste leden, ouders van leden en vrijwilligers van MHC de Dommel,

Inmiddels zijn de laatste wedstrijden van de veldcompetitie najaar 2018/2019 gespeeld en is de zaalhockey-competitie gestart. We zijn nu als bestuur een aantal maanden onderweg en hebben diverse zaken ter hand genomen, waarover wij jullie graag informeren.

Ook zijn er door vele vrijwilligers mooie activiteiten georganiseerd, zoals de Pietentraining en het Glow in the Dark-event. Kortom er gebeurt van alles en zoals te doen gebruikelijk en ook met jullie afgesproken tijdens de laatste ALV, zullen wij jullie hierin verder meenemen op onze traditionele oudjaarsborrel.

Deze zal dit jaar plaatsvinden op zondag 30 december in ons clubhuis vanaf 16.30 u. Wij als bestuur vinden het super om jullie hier te mogen ontmoeten onder het genot van een drankje en een hapje en gaan ervan uit dat jullie in grote getale aanwezig zullen zijn.

Namens het bestuur,

Frank Capel