Bericht van barcommissie

21 sept 2018

Beste ouders van Dommelleden,

Wij willen ons graag even aan u voorstellen, wij zijn Klara Tjerkstra en Miranda Verbiest, en zijn vanaf dit seizoen de nieuwe bar coördinatoren, wij hockeyen beide in het DVB team.

Samen met anderen binnen de barcommissie zijn we oa verantwoordelijk voor de barbezetting. Graag willen wij een toelichting geven op het draaien van bardiensten.

De Dommel is een familiehockeyclub en daarom is het beleid dat ouders van jeugdleden ons helpen met het ondersteunen van de bar op zaterdag.

Hiervoor word iedereen ingedeeld. Wij proberen natuurlijk iedereen in te delen op de dag dat je kind speelt. Het gaat om maximaal 1 bardienst per seizoen, een bardienst duurt 2-3 uur, dus dat valt best mee en achter de bar meedraaien is erg gezellig.

De dienst zal samen met een ervaren medewerker worden ingevuld.

Uitzondering voor de verplichte bardiensten zijn de ouders die coachen en trainen.

Als u niet in staat bent om de bardienst te vervullen op het moment dat u bent ingedeeld, dient u zelf voor een vervanger te zorgen. Dit kan een ouder zijn van het team maar mag ook een familielid zijn (minimaal 18 jaar) De naam van de vervanger dient dan te worden  doorgegeven aan [email protected]

Het is altijd mogelijk dat er fouten in het rooster zijn geslopen. Als u meent dat uw naam ten onrechte is opgenomen in het bardienstrooster, kunt u contact opnemen met ons via de mail.

De bardienst houdt in dat er diverse werkzaamheden achter de bar, in de keuken of de kantine worden uitgevoerd. Dit zal in overleg met de ervaren kracht gaan.

De indeling van het rooster is te zien op de dommelsite onder het kopje hockey/ bardiensten ouders, tevens krijgt iedereen een mail toegezonden op het bij de ledenadministratie bekende mailadres en is de taak te zien in de lisa app.

Wij willen jullie op voorhand bedanken voor u medewerking en inzet om op deze manier de Dommel draaiende te houden. De club kan namelijk niet zonder de vaste krachten.

We willen met zijn allen dat de Dommel een plek is waar we kunnen genieten van het sporten van onze kinderen en waar we gezellig met elkaar kunnen napraten over van alles en nog wat onder het genot van een kopje koffie of een drankje.

We zijn trots op onze club en we dragen allemaal ons steentje bij.

We gaan er van uit dat we weer een topseizoen tegemoet gaan met veel gezellige competitiedagen.

Met vriendelijke groet, mede namens de andere barcommissieleden

Klara Tjerkstra en Miranda Verbiest