Belangrijke info voor start nieuwe seizoen 2018-2019

De voorbereidingen van het seizoen zijn in volle gang. Vanaf komende maandag worden door de KNHB de nieuwe indelingen bekend gemaakt. De competitie zal starten op 8 september. We zullen dan proberen zo snel mogelijk de gegevens beschikbaar te maken in LISA.

De afgelopen weken zijn wij als TC druk bezig geweest om de trainingen te plannen en de trainers goed in te delen. Er zijn nog een paar onzekerheden en gaten in het trainingschema; zo missen we nog een paar trainers. Het schema zal ook spoedig op LISA te vinden zijn. Het plan is in ieder geval om te starten op maandag 27 augustus. Zou je als team al eerder willen trainen dan kun je dit uiteraard in overleg met de beoogde trainer doen.

Om ook al wedstrijd gevoel te krijgen, zijn er voor de jongste jeugd en junioren op 1 september diverse oefenwedstrijden. (zie bericht op de site). We hebben een uitwisseling met Oirschot en Gemert en spelen dus op drie verschillende locaties. Op zondag 26 augustus heeft Heren 1 een drieluik op onze velden; Waalwijk en Deurne komen dan op bezoek.

Samenvattend belangrijke data:
26 augustus drieluik Heren 1
27 augustus start trainingen
1 september oefenwedstrijden voor jongste jeugd en junioren op drie verschillende locaties
8 september start competitie

We wensen iedereen veel plezier en succes.
Voor vragen, neem gerust nog contact op.
met sportieve groet namens de TC

Helmich op ten Noort