Shootout voor B-C-D Jeugd van 10 mei naar 17 mei geplaatst !!!!!

Beste spelers, coaches en ouders,

We hebben ons niet gerealiseerd dat het hemelvaart is op 10 mei,de shoutout competitie wordt een week verplaatst naar donderdag 17 mei 2018.

Zoals voorgaande jaren organiseren we ook dit jaar weer de leuke en leerzame shootoutcompetitievoor spelers en keepers t/m 16 jaar (D, C en B jeugd). Dit jaar mag je jouw shootout kwaliteiten laten zien en je kwalificeren tijdens de keeperstraining van donderdagavond 17 mei:

- D-jeugd is welkom van 19:00-20:00

- C/B-jeugd is welkom van 20:00-21:00

Per club mogen 2 jongens, 2 meisjes, 1 keeper en 1 keepster naar het districts-kampioenschap, op 27 mei bij hockeyclub Tilburg. De landelijke finale zal plaatsvinden op 24 juni.

Meld je voor 6 mei aan bij [email protected]of kom op donderdagavond 10 mei langs bij de keeperstraining.Kijk ook eens op www.hockey.nl/nkshootoutvoor tips & tricks en leuke video’s hoe de shootout werkt.

Wie weet mag jij je wel een heel jaar lang de beste shootout-nemer of -stopper van Nederland noemen.

Doe je mee?

Sportieve groeten, TC MHC De Dommel