Bijzondere bijeenkomst 27 maart a.s.: Theater in Dommel Inn !!

Bijzondere bijeenkomst 27 maart  a.s.: Theater in Dommel Inn!

Op dinsdag 27 maart aanstaande hebben we een avond voor al onze TRAINERS, COACHES, BESTUURS- EN COMMISSIELEDEN. Maar ook elk ander SENIOR-LID en elke OUDER van een jeugdspeler is van harte welkom.  Het thema is namelijk: ‘Hoe kunnen wij met elkaar zorgen dat het nog beter gaat met de kinderen bij onze club'? Het belooft een BIJZONDERE bijeenkomst te worden. De avond begint namelijk met het samen beleven van de humoristische voorstelling ‘Dat schiet lekker op zo!’. Dit mag je niet missen!

In de voorstelling, met een lach maar ook een traan, vertelt een vader over wat hij allemaal meemaakt, thuis en bij de club van zijn zoon waar hij ook de coach van is. Zijn zoon overweegt te stoppen met sporten. En ook de relatie met zijn tweede vrouw vertoont scheurtjes…

De voorstelling is gebaseerd op o.a. de theatervoorstelling ‘Wel winnen, hè!’, die in schouwburgen werd gespeeld en waar 100.000 mensen van genoten hebben. Die voorstelling wordt omarmd door NOC*NSF en 42 sportbonden, waaronder de hockeybond. De reacties zijn zeer enthousiast.

De inloop op 27 maart is vanaf 19.30 uur, de bijeenkomst begint om 20.00 uur. Na de voorstelling praten we nog na. Om 21.30 uur ronden we af met een drankje zodat iedereen tegen 22h00 weer naar huis kan.

De toegang is gratis; wel zijn we in verband met de kosten op zoek naar een bedrijf dat door sponsoring zijn/haar naam aan dit zowel ideëel als praktisch MHC De Dommel traject (wordt vervolgd, meerdere activiteiten) wil verbinden. Onder onze leden c.q. ouders van jeugdleden zou dit toch moeten kunnen lukken, denken wij. Graag contact met Frans Hoeks via  [email protected]  en/of 0653304765 .

We rekenen op de aanwezigheid van elke trainer en/of coach; de trainingen van die avond vervallen dan ook. Mocht je onverhoopt verhinderd zijn dan afmelden bij [email protected]  . Senior-leden en ouders vragen wij om zich aan te melden,  liefst per omgaande maar uiterlijk dinsdag 20 maart via [email protected]  zodat we weten op hoeveel mensen we kunnen rekenen. Meer informatie over de voorstelling is te vinden op www.datschietlekkeropzo.nl  (nièt op die site aanmelden s.v.p.!)

Graag tot 27 maart! We maken er een gezellige en nuttige avond van, met z’n allen. Samen op weg naar "het grotere wij”!

Met vriendelijke groet,

mede namens het bestuur