Wedstrijdtafel

Beste ouders/verzorgers,

De tweede helft van het hockeyseizoen voor de jeugd staat op het punt van beginnen. Met de start van dit seizoen zal voor sommigen een oude bekende op zaterdag haar herintrede doen. De wedstrijdtafel.

De wedstrijd tafel is bedoeld als centraal ontvangst/aanmeld punt voor alle thuis en gastteams die op zaterdag ochtend MHC De Dommel bezoeken. Zij zullen zich bij binnenkomst melden bij de wedstrijdtafel alsook de scheidrechters. Alle teams ontvangen een formulier met daarop vermeld op welk veld zij spelen en een aantal consumptiebonnen. De scheidsrechters kunnen bij de wedstrijdtafel een fluitje lenen en ook zij dienen zich te melden als aanwezig.

Om deze wedstrijdtafel te bemannen worden ouders/verzorgers per toerbeurt ingedeeld, zoals u dat ook al gewend was voor de bardienst op zaterdag. De bezetting van de wedstrijdtafel is van 08.15 uur tot 10.30 uur en van 10.30 uur tot 13.00 uur.

Het schema zal worden gepubliceerd op de site van MHC De Dommel.

Voor vragen wil wij graag verwijzen naar [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Namens het bestuur  Yvonne Matthijsse, secretaris