Zaalhockey info-ochtend/middag 26 november van 11.15 – 13.00 uur

Op zondag 26 november a.s. organiseert de Zaalhockeycommissie een info-ochtend/middag voor alle coaches, trainers, leden (+ ouders) en scheidsrechters die de komende maanden weer actief zullen zijn in de zaalhockeycompetitie.

Robert van der Net zal aandacht besteden  aan de zaalhockeyspelregels en jullie meenemen in de technieken en tactieken van het zaalhockey. Onderdeel van deze uitleg is dat er ook nog een aantal van onze leden een praktische demonstratie zullen gaan geven, dit om de theorie ook in de praktijk toegepast te zien worden.

Aan de coaches/keepers worden deze ochtend  ook de teamkoffers uitgereikt (11.30 tot 12.00 uur). Zonder koffer is er geen wedstrijd of training mogelijk voor een keeper (denk o.a. aan de kunststof riempjes voor de klompen (de buitenriempjes (met metaal) zijn in de zaal niet toegestaan!) en de legguardshoezen)!

Ook is er een mogelijkheid om zelf een nieuw scheidsrechterfluitje aan te schaffen (denk aan hygiëne), dit voor €2,-. Gedurende het volledige zaalseizoen blijft er de mogelijkheid om deze bij de bar in de Theereheide aan te schaffen, echter dan voor de prijs van €2,50.

Nieuw of ervaren in het zaalhockey? Kom naar deze ochtend/middag vol met interessante wetenswaardigheden, tips & tricks!

Voor wie: iedereen die betrokken is bij het zaalhockey

Wanneer: zondag 26 november vanaf 11.30 uur

11.30 – 12.00 uur uitgifte teamkoffers