Spaaractie MHC De Dommel & Jumbo Sint-Michielsgestel: vervolg 9 okt.2017

9-10

Dat was dus een gezellige drukte zaterdag 7 okt. 2017 in ons 2e clubgebouw. Ongeveer 350 leuke en voor sommige kleintjes spannende fotosessies van jeugdleden in de leeftijd van 5 t/m 15 jaar (F t/m B). En er was meteen al een goede inloop in het 1e clubgebouw bij de Dommelshop voor het nieuwe Dommelshirt.
Bij Jumbo Sint-Michielsgestel: voor elke 15 euro (dus niet 10 euro zoals eerder per vergissing gemeld) aan boodschappen krijg je 1 zegel. Maar op sommige aanbiedingen kun je extra zegels krijgen. Deze aanbiedingen worden o.a. op Facebook bekend gemaakt. Binnenkort, hopelijk deze week nog, ontvangt elk gefotografeerd jeugdlid een persoonlijke actiefolder, voorzien van een eigen foto. In die actiefolder staat het eigen unieke webadres van de Fanshop en alleen de speler/ouder heeft toegang tot dat webadres. En uiteraard komt er op Facebook nog meer informatie over de spaaractie.
Mocht je onverhoopt nog niet zijn gefotografeerd neem dan contact op met [email protected] om te kijken of we alsnog iets kunnen regelen.
De zegels zijn vanaf 9 oktober t/m 3 december 2017 in de Jumbo Sint-Michielsgestel te krijgen en het bestellen van de Fanartikelen kan tot uiterlijk 10 december 2017. De bestelde Fanartikelen kunnen dan net voor of net na de Kerst bij de supermarkt worden opgehaald. Meer informatie hierover volgt te zijner tijd.
Benieuwd naar wat het ons oplevert? Mooie, leuke grappige foto’s van jeugdleden in Dommel-hockeytenue. Familie-gesprekjes met broertjes, zusjes, vader en moeder en, vooral, opa’s en oma’s (die meestal veel/vaak boodschappen doen en natuurlijk nu nog veel meer!). En straks leuke persoonlijke Fanartikelen en voor de clubkas van de Jeugd extra geld! Rekenvoorbeeld: per 10 broodtrommels (die met zegels dus gratis te bestellen zijn) krijgt de club 21 euro; bij 350 broodtrommels levert dit de club 735 euro op. En dan ook nog al die andere gratis Fan-artikelen x een geldbedrag, kassa dus!
Met vriendelijke groet, Frans Hoeks, voorzitter.