REMINDER INSCHRIJVEN ZAALHOCKEY

-REMINDER-

Beste spelers van de A- t/m E-jeugd en Senioren,

Je kunt jezelf nog steeds via de Dommelsite aanmelden voor het zaalhockey. Net als vorig jaar kun je jezelf eenvoudig inschrijven voor zaalhockey via het ‘evenement’, hieronder nogmaals de korte uitleg hoe dit te doen; Ga naarwww.mhcdedommel.nl.

·Log in via het menu aan de linkerkant met je lidnummer en persoonlijke wachtwoord (als je deze niet meer weet, stuur dan een mail naar[email protected]. Daarna ontvang je je gegevens per mail.

· Na het inloggen kom je in je eigen overzicht.

· Rechts onderaanstaat Evenementen en daaronder staat jouw team/groep voor de "Zaalhockey”, daar moet je op klikken.

· Er verschijnt een pagina met diverse zaalhockeyteams/groepen. Onder jouw groep staat "onbekend" , daar klik je op en je bent aangemeld of afgemeld (wat je zelf wilt).

·Het kan zijn dat het een dag duurt voordat de aanmelding zichtbaar is op de app.

Iedere aanmelding wordt automatisch gekoppeld aan de administratie t.b.v. het innen van de contributie (de kosten bedragen €70,- per persoon (Senioren + Junioren, 8-tallen €35,-, Jongste Jeugd €17,50).

Meld je uiterlijk ZATERDAG 30 SEPTEMBER aan!

Beknopte zaalhockey-info seizoen 2017/2018:

Wederom worden er dit seizoen drieluiken gespeeld. Dit betekent dat er geen losse uit- en thuiswedstrijden zijn, maar conform het volgende schema wordt gespeeld; A-B, B-C, A-C, waarbij A het thuisteam is. Alle wedstrijden duren 2x20 minuten, dit geldt zowel voor de Senioren als voor de Jeugd.

De eerste wedstrijden beginnen op zondag 3 december en het laatste wedstrijdweekend is 24/25 februari. Tijdens de weekenden van 24/25 december en 31 december/1 januari wordt er definitief niet gespeeld. De wedstrijden evenals trainingen vinden plaats in De Theereheide en in De Misse (Den Dungen).

Jongste Jeugd

Met ingang van dit seizoen gaan de E 8-tallen ‘gewoon’ competitie spelen. We spelen dus niet meer in toernooivorm zoals vorig jaar, maar in een blok worden 4 wedstrijden gespeeld (door 4 teams) waarbij het thuisteam de eerste en de laatste wedstrijd van het blok speelt. Een thuisteam heeft twee wedstrijden rust en twee bezoekende teams hebben één wedstrijd rust en één team speelt twee keer achter elkaar. De wedstrijden duren max 25 min zonder rust met 5 min tussen de wedstrijden. In principe wordt er 6x6 op een normaal zaalhockeyveld gespeeld.
De aanmeldingsprocedure voor de 8-tallen is zoals hierboven omschreven, dus identiek aan die van de junioren/senioren.Details m.b.t. de andere jongste jeugd komen we in een later stadium op terug, zij zullen op eenzelfde manier aan het zaalhockey deel kunnen nemen zoals afgelopen jaren, dus op de zaterdagochtenden.

Zonder de inzet van spelers en ouders is deze competitie niet mogelijk, daarom zal een beroep worden gedaan op:

de senioren, oudere jeugd en evt. ouders om te fluiten. Ouders van/en spelende jeugd (en evt. senioren) om zaalcoördinator en/of zaalwacht te zijn.

Als er al vragen zijn over het komende zaalhockeyseizoen, schroom dan niet om te mailen naar: [email protected]

Sportieve groet, zaalhockey-cie MHC De Dommel,

Angela Lincklaen Arriëns, Paul van Hardeveld, Gilian Donders