Hallo medeleden,

5-9

De afgelopen weken is er flink verbouwd op de hockeyclub en een deel van ons clubhuis heeft een flinke metamorfose ondergaan.

Mijn dank gaat uit naar Ruud van der Linden en Ton Appel die zich tussen de eigen werkzaamheden de klussen ter voorbereiding van de verbouwing hebben aangenomen.

Daarnaast wil ik onze sponsoren Wout van Erp en Vink Verf bedanken voor het inplannen van de te uitvoeren werkzaamheden. Ook Secuur Tegelwerken heeft een prima resultaat aangeleverd.

Ik was aangenaam verrast door de enthousiaste leden die mij hebben meegeholpen met het leegruimen van het clubhuis en het ophangen en aansluiten van de lampen. Superbedankt !

Zeker wil ik niet vergeten dat Elwin tussen de ladders en doeken van de schilders door het clubhuis meerdere keren heeft schoongemaakt en dat Odette en Richard de bar tijdens de verbouwing en bouwrommel weer voor het seizoen gereed hebben weten te krijgen, waarvoor absoluut hulde.

Deze metamorfose was niet mogelijk geweest zonder een genereuze bijdrage van Ronde Tafel 189. Ik geloof niet dat ik nog iemand vergeten ben in zijn/ haar bijdrage, maar in dat geval, dank je wel.

We zijn echter nog niet klaar met onze honk!, er is weliswaar een basis en stijl neergezet, maar de prijzenkast, extra verlichting, de lijsten met teamfoto’s en eventuele andere inrichtingsvraagstukken zullen nog op korte termijn ingevuld moeten worden.

Kortom, wie is enthousiast en zit vol ideeën om in samenspraak met Rien Ogier namens het bestuur en/of mij om de puntjes op de i te zetten ? Graag verneem ik je naam en telefoonnummer op mailadres [email protected]. Ik neem dan zo snel mogelijk contact met je op.

Coen Pullens