Nieuw trainingsschema

Na veel gepuzzel en de inzet van veel trainers en ouders zijn we er toch nog net op tijd in geslaagd om te zorgen dat alle teams komende week in ieder geval één training per week krijgen. Het startpunt bij het samenstellen van het trainingsschema aan het begin van het seizoen is overigens altijd dat we tenminste één training verzorgen vanuit de club en ouders de faciliteiten bieden een tweede training te verzorgen. Vaak kunnen we ook in de loop van het seizoen voor veel teams zorgen dat ze twee trainingen krijgen als zich daarvoor geschikte trainers melden. De teams die nu nog één training krijgen verzorgd door een of meer ouders komen daar dan natuurlijk het eerst voor in aanmerking.

Met name voor de jongens heeft het samenstellen van het huidige trainingsschema geleid tot enkele verschuivingen (dit geldt bijvoorbeeld voor JA1 en JB1 die nu op woensdag gaan trainen). Check dus vooral je trainingstijden en -dagen in het trainingsschema op de website van de Dommel om verrassingen te voorkomen. Voor enkele teams kunnen de trainingstijden mogelijk toch nog veranderen als we trainers vinden in de komende week of weken maar die teams mailen we dan direct.

Mocht je als een ouder zelf een tweede training voor je team willen verzorgen of ken je iemand van binnen of buiten de club die wel een of meer trainingen wil verzorgen mail ons dat dan direct dan nemen we met hen contact op.

We wensen iedereen komend hockeyseizoen weer veel plezier en zien jullie allemaal op zaterdag 2 september bij de oefenwedstrijden tegen HC Oirschot en HC Gemert.

Met sportieve groet, de TC