Oefenwedstrijden Junioren en JJ op zaterdag 2 september

8-8 Nieuws Hallo spelers, coaches en ouders,

Het hockeyseizoen voor de junioren en jongste jeugd start ook dit jaar weer met oefenwedstrijden voor alle teams op zaterdag 2 september. Dit jaar oefenen we niet alleen met HC Oirschot maar ook met HC Gemert. In de bijlage vinden jullie het oefenschema met de teams die tegen elkaar spelen. Let goed op waar deze wedstrijden plaatsvinden, dat kan natuurlijk in Oirschot, Gemert of gewoon bij ons thuis zijn. Omdat we bij de Dommel beschikken over 2 8-tal velden zijn alle wedstrijden van de Jongste Jeugd wel bij ons thuis.

We gaan ervan uit dat alle teams aan de oefenwedstrijden meedoen, ze zijn allemaal ingedeeld. Heeft een team (nog) niet voldoende spelers dan is dat geen probleem en leen je gewoon van een ander team dat op dezelfde lokatie speelt of als het nodig is van je tegenstander.

Elk team zorg voor:
  • tenminste één scheidsrechter (omdat verschillende leeftijdscategorieën op verschillende locaties spelen kunnen we geen scheidsrechters indelen)
  • keepersspullen, wanneer je dit kunt afhalen komt binnenkort op de site
  • een of twee coaches, heeft jouw team nog geen coach vraag dan welke ouder(s) dat zouden willen zijn voor dit jaar
We kijken uit naar weer een mooi hockeyseizoen!

Met sportieve groet, de TC

Bijlage