Gevraagd: Coaches + Trainers

Beste hockeyers en ouders,

Het was een mooi hockeyjaar en het nieuwe seizoen staat al weer in de steigers! De eerste oefenwedstrijden  zijn alweer gepland en de voorbereidingen zijn in volle gang. (speel je bij de junioren en krijgt je vader of moeder deze mail niet, mail deze dan even door!)

Coaches
De teams zijn bijna allemaal ingedeeld en we zijn nu bezig trainers en coaches te werven. Voor sommige teams hebben zich al een of meer coaches aangemeld maar voor de meeste teams nog niet. Wil jij het team van jouw zoon/dochter/neef/oom wel coachen, meld je dan direct aan bij [email protected]. Voor de eerste hockeywedstrijd nodigen we alle coaches uit om uit te leggen hoe alles werkt en kunnen we je helpen met opstellingen, rijschema's en tactiek.

Trainers
Natuurlijk hebben we weer heel veel trainers nodig voor komend seizoen die onder begeleiding van onze trainingscoördinatoren het trainersvak (en veel meer dan dat) leren. Ze kunnen putten uit honderden oefeningen en trainingsschema's die online te vinden zij in de Hockeypraktijk, waartoe al onze trainers toegang hebben.

Hockey jij zelf bij de junioren of de senioren of wil jij een team of dat van van jouw zoon/dochter/neef/tante training geven, laat het ons dan weten. Geef ook aan naar welke leeftijdscategorie en/of dag je voorkeur uitgaat. Natuurlijk staat er wat tegenover!

Wil jij training geven en heb je je nog niet aangemeld, mail dan naar [email protected] en ... treuzel niet, doe het meteen!

Oefenwedstrijden 2 september
Op zaterdag 2 september spelen alle junioren- én jongste jeugdteams oefenwedstrijden tegen de teams van hockeyclubs Oirschot en Gemert. Waar en tegen wie je speelt hoor je ruim van tevoren. Omdat alle teams op verschillende clubs spelen delen we geen scheidsrechters in, zorg ervoor dat alle teams er één hebben die het doet (#dapper).

We wensen jullie een mooie vakantie!

Met sportieve groet, de TC