Donderdagavondcompetitie voor damesteams in Midden Brabant

In september gaat de KNHB voor het tweede jaar op rij starten met een avondcompetitie voor damesteams in Midden Brabant. In het afgelopen hockeyseizoen hebben tien teams op de donderdagavond fanatieke én sportieve wedstrijden gespeeld. Het enthousiasme was groot. De KNHB wil daarom deze competitie verder uitbreiden en meer hockeysters de kans bieden om te spelen in een leuke competitie die bij hen past.

De deelnemers aan de avondcompetitie kunnen vaak niet op zondag altijd spelen maar vinden hockey toch zo leuk dat ze het willen blijven spelen. De avondcompetitie sluit hier goed bij aan. Het biedt ook de kans aan spelers die jarenlang niet hebben gespeeld om weer in te stromen.

De belangrijkste informatie:

• De wedstrijden hebben als aanvangstijd 20.30u
  • De wedstrijden hebben een duur van 2 x 35 minuten.
  • Er wordt alleen buiten de vakantieweken gespeeld.
  • De thuisvereniging zorgt voor scheidsrechters.
  • Deelnemende spelers moeten tenminste trimlid zijn van de vereniging.
  • De KNHB verzorgt de indeling en de wedstrijdplanning en er wordt gespeeld met thuis en uitwedstrijden.
  • De wedstrijdsecretaris dient als contactpersoon voor de KNHB.
  • De grootte van de poules is afhankelijk van het aantal deelnemende teams.
  • In de winter vindt een herindeling plaats.
  • De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 30 en 45 jaar. Maar er zijn ook uitschieters naar boven en beneden.
  • Er kan met meerdere teams van één vereniging worden deelgenomen.
Heb jij interesse in de donderdagavondcompetitie en ken je meer mensen die dat hebben, stuur dan een mail naar [email protected].

Met vriendelijke groet, de TC