Mededeling van voorzitter Frans Hoeks

1-6

Aan trainers/coaches teams MHC De Dommel , aanvoerders seniorenteams     en commissieleden

Van bestuur MHC De Dommel

Beste mensen,    Jullie inzet voor de club geeft blijk van grote betrokkenheid en verantwoordelijkheid. Dit alles om veel mensen, vooral kinderen/jongeren, heel veel spelplezier te bezorgen. Dank daar voor.

Naast jullie inzet is het ook belangrijk dat we binnen het bestuur goede mensen op de juiste posities hebben om eveneens dat spelen mogelijk te maken.

En na jarenlange inzet en bemoeienis van Robert Bood en Caroline van de Wal is het nu tijd en ruimte voor weer nieuwe mensen om die verantwoordelijkheid voor verdere groei en bloei van de vereniging over te nemen. Het gaat in veel opzichten gewoon goed met de vereniging, hulde aan velen!

Aan jullie nu de vraag om eens naar jezelf te kijken om een paar jaar bestuurlijk werk te willen doen, uiteraard in goede samenwerking met anderen, zowel binnen dat bestuur alsook in bijbehorende commissie. En als je durft te delegeren (leden van commissies willen best veel doen) hoeft het ook niet heel veel tijd te kosten.

En aan jullie ook de vraag of je namen weet van anderen [collega’s, spelers (m/vr), ouders] waarvan je het idee hebt dat die dat best wel zouden kunnen. Aan ons als bestuur de uitdaging om van dat kunnen dan ook willen te maken. En hoef je niet zelf met mensen in gesprek te gaan, dat doen wij dan wel.

Samen gaan we voor een mooie club!

Namens het bestuur,  Frans Hoeks, voorzitter

[email protected] ; 06 53 30 47 65

P.S.: Er is binnen de vereniging helaas beeldvorming ontstaan dat er als bestuurslid "veel papier moet worden verwerkt”………??? Weliswaar zijn er in het afgelopen jaar noodzakelijkerwijs inderdaad wat meer zaken uitgewerkt en vastgelegd maar inmiddels is er afgesproken dat de voorzitter dat voor zijn rekening neemt waardoor de overige bestuursleden daar zo weinig mogelijk "last” van hebben. En zij zich vooral kunnen richten op "het doen”. Dus: schroom niet. Naam/namen graag. Waarvoor dank.

Wil je reageren op het nieuws ?

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?