Bavaria Super Sunday 7 mei 2017

Bavaria Super Sunday - Zondag 7 mei

Aanstaande zondag organiseert Bavaria de Super Sunday op onze hockeyclub! Er spelen 7 seniorenteams thuis, waaronder Dames 1 om 12:45 uur en Heren 1 om 14:45 uur. Vanaf 11 uur beginnen de eerste wedstrijden en om 12 uur zullen we aftrappen met de activiteiten. Bavaria levert ons een mobiel tappunt waarmee zij over het gehele terrein rond zullen lopen en kunnen tappen. Daarnaast wordt er een heuse skybar geleverd, die bij de speeltuin geplaatst zal worden. Dit is een hoogwerker die 3,5 meter de lucht in gaat en voorzien is van een bar. Een mooie gelegenheid om de wedstrijden van de dag vanuit een uniek perspectief te bekijken. Ook zal er een Rad van Fortuin aanwezig zijn waarmee je diverse prijzen kunt winnen van sleutelhangers, petjes en T-shirts, tot porties bitterballen en pitchers bier! Reden genoeg dus om er een mooi feest van te maken!

We zien jullie graag aanstaande zondag!