Introductie Tophockey bij de Jeugd

Introductie tophockey bij de jeugd!

Wellicht heb je het al voorbij zien komen op hockey.nl en een van de hoofdklasseclubs:"STICKR." het officiƫle KNHB hoofdklasse stickeralbum is afgelopen weekend gelanceerd.

STICKR. heeft als doel om op een speelse manier de hockeyende jeugd kennis te latenmaken met tophockey.Inmiddels zijn de stickeralbums en stickers te verkrijgen op de hoofdklasseclubs, diverse hockeyspeciaalzaken en op www.stickr.nl

De positieve ontvangst op de hoofdklasseclubs en de velevragenof de stickers en stickeralbums ook op andere clubs worden verkochtheeft ons doen besluiten om deze mail te sturen.

Uiteraard willen wij alle hockeyende jeugd bereiken enniet alleen de jeugd van de hoofdklasseclubs. Daarom lijkt het ons fantastisch als ook op jullie club de stickeralbums en stickers verkrijgbaar zijn.

Dit kan volledig kosteloos en je kunt er als club ook nog aan verdienen!

Lijkt dit jullie wat, neem dan snel contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Quirijn Caspers