Wil jij een clubscheidsrechterskaart halen?

Hockey je zelf niet maar lijkt het je toch leuk om af en toe een (oefen)wedstrijd te (kunnen) fluiten? Of, wil je gewoon als ouder de hockeyspelregels beter leren kennen? Dan hebben we nu een mooi aanbod voor je: haal je clubscheidsrechterskaart in één dag. De datum bepalen we samen met degenen die zich aanmelden.

's Ochtends krijg je instructie van enkele van onze eigen leercoaches met ruime praktijkervaring bij het fluiten van zowel junioren als senioren en oefen je enkele examens. Na de gezamenlijke lunch volgt dan het officiële KNHB examen voor clubscheidsrechters en, als je het haalt, valt binnen enkele weken je eigen scheidsrechterskaart in de bus. Jezelf goed voorbereiden kan via de e-learning modules van de KNHB waar je enkele weken van tevoren toegang tot krijgt.

Geïnteresseerd? Stuur dan een mail naar [email protected].

Speel je als senior of ben je eerstejaars B of tweedejaars C en heb je nog geen scheidsrechterskaart dan krijg je hierover binnenkort informatie om deze (verplicht) te halen.