Thema-avond 'Lang leve de sportouder' op 14 maart 19.30

Welke rol speel jij als ouder langs de lijn? Helpt het om actief mee te coachen of is het beter om je maar helemaal stil te houden? Hoe ervaren je kinderen op het veld het eigenlijk als je hen enthousiast aanmoedigt of de scheidsrechter toch even wijzen op de de fouten die hij of zij (ongetwijfeld) maakt? Let op: gewijzigde aanvangstijd 19.30.

Deze en andere vragen komen uitgebreid aan bod tijdens de thema-avond 'Lang leve de sportouder' die we op dinsdag 14 maart van 19.30 tot 22.00 in het clubhuis organiseren. Op deze avond draait alles om onze hockeyende jongens en meisjes op het veld en bespreken we hoe we hun spelplezier als club samen met coaches, ouders, scheidsrechters en trainers kunnen vergroten.

De thema-avond staat onder leiding van Hanneke de Munnik, een van de leercoaches van de KNHB. Het programma is door de bekende psychologen Tischa Neven en Steven Pont ontwikkeld voor de KNHB en andere sportbonden. Een mooie introductie van het programma vind je hier. (https://www.tvsportplezier.nl/vereniging/thema-avond/)

Natuurlijk staan koffie en thee klaar en is er na afloop voldoende tijd om nog even na te praten. we hopen dat er veel ouders komen. Het gaat tenslotte om onze kinderen, of ze net pas in de F'jes zijn begonnen (of juist, zoals de programmamakers aangeven) of al in de A of B hockeyen.

Misschien een leuk idee om van tevoren eens aan jouw zoon of dochter te vragen wat ze leuk vinden of toch niet zo heel erg waarderen.

Met vriendelijke groet, de TC