Zaalhockey Mededelingen

Geen zaalhockey seizoen 2020-2021

Na de persconferentie van 3 november heeft de bond besloten om voor dit seizoen de zaalcompetitie niet door te laten gaan. Helaas gaat ook de door de bond aangekondigde midwintercompetitie niet door!

De bond heeft ervoor gekozen om, indien mogelijk in januari de herfstcompetitie te hervatten. Indien het niet mogelijk is om in januari de competitie te hervatten, hoopt de bond dit alsnog in februari te kunnen doen. Op deze manier wil de bond alsnog alle leden een volledig veldseizoen 2020-2021 bieden.

Na intern overleg hebben we besloten om geen enkele activiteit in de zaal doorgang te laten vinden. Dit betekent helaas dus ook geen zaaltrainingen! Zoals jullie begrijpen vinden wij dit ontzettend jammer. Het is dit jaar echter helaas niet verantwoord om zaalhockey, in welke vorm dan ook, te organiseren. De gezondheid van eenieder gaat boven alles en indoor sporten zien we op dit moment toch als een te groot risico.

Het bestuur en de TC zijn volop bezig om te kijken naar wat er, op een voor iedereen veilige manier, eventueel mogelijk is op de velden en komen hier zo spoedig mogelijk op terug!

Verder kunnen we bij deze mededelen dat er GEEN kosten worden doorberekend naar de leden met betrekking tot het annuleren van het zaalhockeyseizoen (ondanks anders beschreven in vorige mailings).

We hopen op begrip van jullie uit, willen jullie op de eerste plaats alle gezondheid toewensen en ook alvast veel plezier gunnen in de aankomende wintermaanden, ook al zullen deze maanden stukken kouder worden ervaren dan normaliter in de lekkere warme zaal ??.

Wij gaan over 4 maanden alweer de voorbereidingen voor het zaalseizoen van 2021-2022 in en hopen dat jullie wederom met grote getalen in zullen schrijven voor het volgend zaalseizoen!

Sportieve groet, zaalhockey-cie MHC De Dommel,

Gilian Donders (06-50614817)