Lidmaatschap - Ledenadministratie

Lid worden van MHC De Dommel

U kunt lid worden van MHC De Dommel door het digitale inschrijfformulier (Lidmaatschap / Inschrijfformulier) volledig in te vullen en digitaal te versturen (klikken op 'Bevestigen'). Het invullen van uw IBAN en ondertekenen van het formulier betekenen een machtiging ter incasso van de contributie. Het lidmaatschap is officieel op het moment van bevestigen van de inschrijving. Na het bevestigen kunt u een kopie van uw inschrijving printen.

Na inschrijving ontvang je spoedig een welkomsmail en tevens de gegevens om in te loggen op de website www.mhcdedommel.nl.

Wijzigingen in NAW-gegevens, telefoonnummers en anderszins dient u zo snel mogelijk door te geven aan de ledenadministratie.

De contributie wordt in twee termijnen geïncasseerd: in september en in januari.

Opzegging van het lidmaatschap kan per e-mail bij de ledenadministratie, uiterlijk voor 1 juni van het lopende seizoen. Graag met vermelding van reden. Tussentijds opzeggen van het lidmaatschap ontslaat u niet van volledige contributieverplichting voor het betreffende seizoen. De contributie-inning zal in dat geval gewoon plaatsvinden op de twee incassomomenten.

Ledenadministratie MHC De Dommel

Rosanne Hubers

[email protected]

Let op: bevestigingsmails vanuit de ledenadministratie komen bij ontvangers regelmatig in de spamfolder terecht; check daar aub op.