Junioren

De categorie junioren bestaat uit Onder 12 (O12), Onder 14 (O14), Onder 16 (O16) en Onder 18 (O18). De indeling gaat op basis van leeftijd, waarbij gekeken wordt naar de leeftijd per 1 oktober. Ben je jonger dan val je in de categorie Jongste Jeugd. De indeling van de jeugd categorieën is als volgt:
  • O12: 10 en 11 jaar
  • O14: 12 en 13 jaar
  • O16: 14 en 15 jaar
  • O18: 16 en 17 jaar
Het hele jaar door lid worden
Meld je je aan tijdens het seizoen en heb je nog geen hockeyervaring? Dan kan het zijn dat je eerst even een periode alleen mee traint. Bij voldoende bal- en stickgevoel delen wij je in bij een team. Heb je wel hockeyervaring? Dan kijken we eerst naar je ervaring en de grootte van de teams. Als er plaats is in een passend team, speel je gelijk mee met de competitiewedstrijden.

Proeftrainingen
Lijkt hockey je wel wat, maar wil je het eerst een paar keer proberen? Je mag 3 keer gratis meetrainen. We hebben uiteraard een stick te leen voor je. Na 3x keer horen we graag of je lid wilt worden.

Hockeytenue
Voor hockey heb je een stick, kunstgrasschoenen, scheenbeschermers en een bitje nodig. En als je wedstrijden gaat spelen ook een wedstrijdtenue. Het wedstrijdtenue is te koop bij Teun van Pelt of in het Dommelshop in het clubhuis.

Meer weten?
Neem gerust contact op met de Technische Commissie.